۵ پاسخ

وا‌چه دکتر بیسوادی
کی‌گفته نمیچرخه
بارداری اولم هر روز پوزیشن بچه یه جور بود
تا روز اخرم ۳ شنبه رفتم سونو بریچ بود ۵ شنبه عملم بود سفالیک بود
اون بستگی به بچه داره

مال من ازهمون اول سفتلیکه

اره کم پیش، میاد دور بزنه .برای من که اصلا نچرخید

نه دیگه به سر که میشه دیگه نمیچرخه

فکر نکنم واسه منم از آنومالی سفالیک مونده هنوزم سفالیکه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان میسآ مامان میسآ ۴ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری