۸ پاسخ

نیکان حکیمیه زایمان کردم

مامان فندق برو زایمانتو همون جایی که دکترت هست انجام بده. بخدا هیچی نمیشه .

اصلا از الان فکر زدن و بمب ناامنی نباش.

من نمیدونم والا کجا برم ، دکتر خودم بیمارستان توس و میدونم بیمارستان خوبیه ولی خب دکترم گفته معلوم نیست بیاد یا نه این تایم هم هرچی زنگ زدم تا حالا جواب نداده ، گفتم جای دیگه برم 😶نمیدونم والا مغزم درگیر

ما کوچه تندیس زندگی میکنیم ، اتفاقا هیچ خبری نیست

من میخاستم برم یاس سفید کلا عنقد ترس از زدن بیمارستاناو... بود جم کردم اومدم همدان میخام بیمارستان خصوصی بوعلی زایمان کنم

من هفته دیگه میرم اسلامشهر دکترم گف اونجا امنه😢خودم میخواستم برم نیکان ولی الان نمیشه استرس دارم

منم ۹ روز دیگه زایمانمه
بیمارستان صارم
۱.۱

من نیمه دوم فروردین میشه زایمانم‌، یا نیکان غرب یا پیامبران

سوال های مرتبط