۴ پاسخ

اینا مال معده نیست ک مال نفخ شکمه

چرا ضرر داشته باشه؟!
قرص فاموتیدین هم میتونی بخوری

نه نخور عزیزم،شربت ادی ژل

اره من میخورم گلم بخور

سوال های مرتبط

مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی