من فقط از نمک برای غذاهاش در حد کم استفاده کردم بازرد چوبه
ولی شکر نه تاحالا بجاش از میوه (مثل موز وسیب) یاخرما برای شیرینی استفاده میکنم
همه رو میدم
بله من میدم یه مدته
غذای سفره میتونی بدی دیگه چون تا یکسالگی چیزی نمونده ادویه ها هم مشکلی ندارن
من کلا نمیخوام به شیرینی عادتش بدم شکر توی هیچ چیزی براش نمیزنم هنوز خیلی از طعم های طبیعی رو نچشیده اگر بدم نسبت به اونا گارد میگیره
از دکتر پرسیدم بستنی وانیلی در حد 2 قاشق چایخوری میتونی بدی
جالب بود ک گفت در طول روز دوتا پیاله 100 گرمی ماست و اندازه یه قوطی کبریت پنیر بهش بده
دكتر پسرم گفت كم كم غذام سفره بدم و همه چيز جز عسل ، بادام زمينى و اسفناج و فلفل ميتونم بهش بدم
غذای سفره میدم
شکر و نبات شکلات و کیک نمیدم
بستنی وانیلی میدم
من غذای سفره میدم از 9 ماهگی،
کیک يزدی و بیسکوئیت مادرم میدم
بله همه چی میدادم
غذا سفره میدم کیک خونگی چیزای دیگه خیلی کم پیش میاد بهش بدم
بله من از ده ماهگی از غذای خودمون میدم بهتر میخوره
دختر من از پنج ماهگی باباش داده عادت کرده میخوره در حد کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.