۸ پاسخ

1عزیزم

سایز ۱

باید ببینی هرکدوم ک اندازشه ببندی خب، ما ک نمیدونیم جثه بچت چقده سایز صفر یا یک تنگه یا نشت میده و چجوریه

رو پوشک ها نوشته وزن چند کیلو گرم ولی اگه بچه ات رونش تپله یک سایز بزرگ تر بگیر که پاهاش اذیت نشه برای شما فکر کنم یک کافیه من که اصلا برای دخترم که ۳۴۰۰ دنیا اومد صفر نبستم

۱ ببند قابل تنطیم هم هست اینجور دور رونش کمتر خط میندازه

۱ دیگه

منم نی نی ام وزنش ۳۴۰۰هست سایز یک مناسبشه

سایز ۱ببندید

سوال های مرتبط