۱۱ پاسخ

دختر من ۳۳۰۰ دو‌میبندم یک خیلی رد مینداخت دلم ریش میشد برا بچم سه چهار روزه دو می‌بندم ۴۰ روزشه

سایز یک میبندم من

بر اساس وزن دیگ پسر من ۴۸۰۰ کیلو ۲ میبندم

من از ۴ کیلوییش ۲ میبندم الانم که ۳

من یک میبندم

یک دیگه

طبق وزنش باید ببندی..یا چشمی ببین پوشاکش خط میندازه رو بدنش اگر اره سایز بزرگتر ببند

دو ببند

سایز 2

اگر بالای ۵ کیلو هست شماره ۲ ببند

من شماره دو میبندم

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی