دختر من ۳۳۰۰ دومیبندم یک خیلی رد مینداخت دلم ریش میشد برا بچم سه چهار روزه دو میبندم ۴۰ روزشه
سایز یک میبندم من
بر اساس وزن دیگ پسر من ۴۸۰۰ کیلو ۲ میبندم
من از ۴ کیلوییش ۲ میبندم الانم که ۳
من یک میبندم
یک دیگه
طبق وزنش باید ببندی..یا چشمی ببین پوشاکش خط میندازه رو بدنش اگر اره سایز بزرگتر ببند
دو ببند
سایز 2
اگر بالای ۵ کیلو هست شماره ۲ ببند
من شماره دو میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.