۵ پاسخ

منم همینجوری ام.🤕
هی میرم غسل میدم باز فرداش یه لک کوچولو میبینم

اگه طبیعی اوردی اره خیلی چیز عادی هست درحد لکه بینی

منم اونطوریم

نه عزیزم باید دکتر بری

نه دیگه برو دکتر

سوال های مرتبط