۷ پاسخ

امپولشو بزن

من با ۳ نیم پک لاغری بهت میدم گیاهی بدون ضرر

قرص‌های لاغری عوارض دارن

قرصای لاغری توشون شیشه داره نخور خواهر

من ۹ روزه دارم‌ امپول زیکورپا میزنم. برای شرکت عبیدیه و میگن نسخه ایرانی مانجارو هستش. ۳ کیلو و نیم کم کردم

من آمپول ماسیزا زدم اشتهام بست عوارض هم نداشت

من خیلی تعریفش رو‌شنیدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی