خانما عدد 85 برای قند خوبه یا زیاده

۶ پاسخ

من ٩٥ بود دكترم گفت خوبه🤔

خیلی خوبه زیر ۹۰ اوکیه

خیلی خوبه

اره خوبه

خوبه ولی باید بیشتر مراقبت کنی نره بالا

آزمایش قند بارداری از هفته چندمه؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ماکان هدیه خدا مامان ماکان هدیه خدا ۹ ماهگی