۱۲ پاسخ

بنظرم چرت گفته

احتمالا اشتباه کردن وگرنه اضافه وزن هم داره من خودم کارشناس تغذیه هستم

نمیدونم تو بهداشت چی میزنن

اگه بهداشت محل ما بود قطعا میگف اضافه وزن داره😂

عالی وزن اضافه کرده

وزنش خیلیم خوبه، پسر من تولد ۲۴۵۰ بود یه ماهگی ۳۵۵۰، گفتن خوبه

به نظرم بهداشتی رفتی اوسکل بوده من دخترم ۳۲۰۰وزن تولدش دوماهگی بردم ۴۴۰۰بود کم بود ولی با این حال گفت نرمالش باید ۵کیلو باشه حالا بچه شما یه ماه رسیده به وزن بچه من تازه وزن تولدشم پاین بوده

خیلی هم خوبه وزنش دختر من ۳۷۰۰ بود یکماهگی

عااالیه ماشالله

بهداشت چرت زیاد میگه ببر متخصص اصلا به حرف بهداشت گوش نکن

خیلی خوب بوده که وزنش

کم نیی عالیه ۱۶۰۰ اضاف کرده
نرمالش ماهی ۶۰۰:تا یک کیلو

سوال های مرتبط