خانما من خیلی درد کمر لگن دارم
کسی میدونه چرا زیاد تحرک هم ندارم

۹ پاسخ

خیلی بد میشه

منم همینطورم🥲

منم همین مشکلو دارم

تو چن هفته قلبش تشکیل شد؟امروز رفتم سونو زیر پنج هفته بود دکتر ته دلمو خالی کرد میگفت ممکنه پوچ باشع

وای منم از کمر درد شب نمیتونم بخوابم🤕

منم اینجورم لکه بینی هم دارم😢😢

طبیعیه

من هنوزم اینجوریم طبیعیه عزیزم

من هم ازاول بارداری اینطوریم کلا مجبورم دراز بکشم میگن درد لگن بخاطر اینه ک شکل رحم داره عوض میشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وهشتم بارداری