چیزی نیست نگران نباش همه همینجورن عادیه
چی شد باردتریتون؟
ببخشید خودت خواستی دوباره حامله بشی😬میپرسم میخوام بدونم با جلوگیری بوده شدی ؟ جلوگیری ات چی بوده؟🫣🙈
سلام عزیزم شما یه نی نی نداشتی؟ یا اشتباه گرفتم؟
برو سونو بده خیالت راحت باشه که داخل رحمی هست منم نگران بودم رفتم سونو دادم
من تا سه ماه ه روز درد پریودی داشتم
کمر درد دل درد دلپیچه پا درد
هیچ مشکلی هم نداشتم بعد سه ماه خودش رفع شد
منم اوایل دردای پریودی داشتم اولش فکر میکردم قراره پریود شم احتمالا طبیعیه نگران نباش
ولی تو هفته شما سونو انجام دادم دیگه خیالم راحت شد
منم درد شکمم میشم سنو نرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.