۵ پاسخ

منم دو سه روز دست و کتف چپم درد میکرد همینطور زیر دلم و همین استرسو داشتم. لکه قهوه‌ای هم میدیدم. با دکترم تماس گرفتم گفت سونو واژینال بده. خداروشکر چیزی نبود و قلب بچه‌م هم تشکیل شده بود. من چندبار تو همین گهواره دیدم خیلیا از درد دست و کتف میگن. نگران نباش ان‌شاالله چیزی نیست.

کجاهای دستات درد میکنه؟ انگشتاتم نیکنه؟؟ منم اخه فک کنم گرقتگی کتف دارم

بتا اگر بالا بوده تو سنو نشون میده

بتا چند بود؟

عزیزم برو سونو الان دیگه باید نشون بده
باز اگر که میخوای خیالت راحته راحت بشه(چون منم احتمال بارداری خارج رحمی داشتم) دکتر برام سونو کالر داپلر نوشت فروردین هزینش ۲۵۰۰ بود اما خب دقیق تره دیگه

سوال های مرتبط