۱۲ پاسخ

همین امروزدخترمو بردم واکسن زدم قدش ۷۷ بود گف عالیه

۷۵.۵ قد نرمال و استاندارده

پسر منم ۷۸ کوتاه نیست که

پسر من تو این سن هنوز ۷۷😭

پسر من ۷۸ بود یک سال و یک ماهگیش مریض شد بردم دکتر شده بود ۷۹ دکتر کفت جزو قدبلندا حساب میشه

کی بالای ۸۰ هستش؟ پسر من ۷۷ هستش میگه از نرمال خیلی بالاتره

وایییی من جی بگم
قد‌دخترم ۶۸سانته😢😢

عزیزم خوب مامان بابا شون هم قد بلندن دیگه...قد ژنتیکیه ولی عواملی میتونه کم و زیادش کنه تا حدودی

دختر من ۷۸ بود . مراقبش گفت قدش بلنده

۷۶ بود دختر من

دختر من ۷۵😊

دختر منم ۷۷ بود

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان ویهان و هامین🩵 مامان ویهان و هامین🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وپنجم بارداری