😨خانما من توی مدفوعم خون ابه دیدم خطر داره؟؟؟!!

۹ پاسخ

اگر یبوست بودی و سوزش مقعد داری اوکیه احتمالا مقعدت زخم شده.

اگ یبوست داشته باشی و مقعدت زخم شده باشه احتمالا از از اونه

اگ مطمئنی تو مدفوعت بوده احتمال زیاد بواسیر داری

اگه از مقعد بوده که یبوست بری دکتر بهت شربت میده منم همینجوریم از من که عمل کروم قبلا مثل خونریزی میمونه انگار

شاید شقاق داری
یا به خاطر یبوست مقعدت اسیب دیده

چطوری دیدی مگه هنوز توالت ایرانی استفاده میکنی ؟
تو فرنگی که با آب قاطی میشه همه چی پیدا نیست چی به چیه🤢😂

برو بیمارستان چک کنن از واژنت نبوده باشه

از مقعدت نیست؟
اسیب دیده باشه بخاطر یبوست؟

والا من پیش نیومده حتما به دکتر بگو

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی