۱۶ پاسخ

فک کنم تمیزه عفونتی نداره قرمزیش احتمالا طبیعیه
البته من تخصص ندارم نظر خودمه😀

عفونتی ک بچشم نمیاد

نه عفونت نیست داره زخمت خشک میشه
مگه چرک خشک کن استفاده نمیکنی؟

خوبه طبیعه داره جوش میخوره

این قسمت،زانو هستش؟

نه خوبه فقط با سرم بشورش چسب ضداب بهت داده

چربش کن

یکم چربش کن با پماد

للبببیژرر

به نظر میاد جوش خورده باشه دور بخیه خشک شده برای اونه احتمالا

فکر نکنم مشکلی داشته باشه

این کجاست

آخ اخ🥺چیشده

سلام نه جانم نه عفونی نشده نگران نباش طبیعیه

بنظر منم داره جوش میخوره
کی باید بکشی ؟ بنظر تازه نمیاد

ن خوبه فقط هر روز با اب و شامپو بچه بشورش و با سشوار خوب خشکش کن

سوال های مرتبط