شیرگاو از یکسالگی به بعد
زیر یکسال فقط شیرمادر یا شیرخشک بعد یکسالم شیر پاستوریزه…شیر گاو سنگ کلیه میاره خیلی حواستون باشه
عزیزم من با اینکه دخترم الرژی داشت کم کم دادم بهش اول از پاستوریزه بعد کیلیویی ۲۰ دقیقه میجوشونم میدم اوایل یکم اذیت میشد خداروشکر دیگه اوکی شده
من به دوقلوهام شیر گاو میدادم ولی از ۱۱ماهگی. اول با آب میذاشتم نیم تا چهل دقیقه میجوشید بعد سرد که میشد سرشیر شو برمیداشتم شیر و می ذاشتم یخچال. هر وقت میخواستم بدم به دخترا داخل شیشه شیر بعد آبجوش میریختم
چون خالی شیر گاو سنگینه
سلام ، سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.