خانما کدوم شیرخشک هم خوشمزه هس هم وزندهی خوبی داره

۵ پاسخ

ب هربچه ای ی مدل میسازه

شیرخشک انقدگرون شده ها خودشم سخ پیدا میشه دیروز مادرشوهرم رفته ازبازار شیرخشک یارانه ای خریده برادخترم تست کردم خودم قشنگ شیرینه دخترمم مدت زمانی طولانی سیرنگه میداره قشنگ غلیظه

شمام مثه من اکثرا تایپیکات راجع به نگرانی درباره وزنه😄❤️
ببین من متوجه شدم شما خداراشکر بچت شیرخشک هم میخوره (امیدوارم دختر منم همین روزا دوباره برگرده به شیشه و شیرخشک)
اگه نگرانی بابت قحطی را درنظر نگیریم بنظرم برا اینکه وزنش بیاد بالا دیگه فقط شیرخشک بده مطمئن باش کامل وزن میگیره
نان عالیه

بیومیل پلاس

نان .

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱۵ ماهگی
مامان تیارام مامان تیارام ۱۷ ماهگی