به دنیا اومد ۲۵۰۰ بود سه ماهگی اعتصاب شیر کرد وزن نگرفت درست،
۴ماهگی ۵۱۰۰
۵ماهگی ۵۹۰۰
۶ماهگی ۶۵۰۰
۷ماهگی ۷۱۰۰
۸ماهگی ۷۸۰۰
تروویتال برای رفلاکسه اگر رفلاکس داره اونو باید بدی من تا سه ماهگی دادم
سوپرامیل من میدم الان خیلی خپبه و خوش طعمه وزن دهیشم خوبه
ولی سیمیلاکنئوشورم برا وزنگیریه
سوپرامیل میگن چربه وزن دهیش خوبه
جفتش سخت گیر میاد
سوپرامیل
تروییتال اصلا نیست من شنیدم که کارخونش جمع شده من کرمان اصفهان شهرمون گشتم نبود تو همین گهواره دیدم خانم مال تهران اونجا هم گفتن پیدا نمیشه
من تعریف سوپرامیل رو خیلی شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.