۶ پاسخ

با تب سنج زیر بغلش بگیر بالای ۳۷ و نیم تبه

دخترمم بوده الان پسرمم هست،جای نگرانی نیست

طبیعیه. احتمالا خوابش میاد که اینجوری شده

نترس عزیزم فک نکنم طب باشه پسرمنم اینطوره

تا جایی که من میدونم چیز خاصی نیس چون پسر منم همینجوری بود تا ۲ ۳ ماهگی و طبع پسرها گرم تر هست

اتفاقا امروز این سوال رو کردم
دکتر گفت رگهای سربچه ها خیلی زیاده و برای همین سرشون اکثر داغه و اینکه طبع بچه ام گرمه

سوال های مرتبط