۳ پاسخ

تب سنج بزار اگه از 37،38 بیشتر بود تب داره وگرنه بچه ها کلا سرشون داغه میگن که حرارت بدن نوزاد از سرش خارج میشه

منم دقیقا اونجور هس
تب سنج میزارم نرمال هس

بچه ها اصولا سرشون از بقیه جاهاشون گرم تر،ی تب سنج بزن خیالت راحت شه

سوال های مرتبط