۶ پاسخ

خدا نگذره ازشون پوشک گران کردن هیچ طرح یسنا رم غط کردن .من همیشه میدادم دوتا پوشک الان دوبرابرش میدم یک بسته.
زر هم می‌زنند که به ۴۰۵ به بعد دو تومن میدن خوب به ماهم بدن بچه های ماهم زیر ۲ سال چی میشه بزور میتونیم به پوشک شیر دارو تغذیه شون برسونیم خدا رو خوش نمیاد .

حتی یه بسته پوشک نمیشه😑

خبری از کالا برگ اردیبهشت هم نیست

این ماه که اصلا برابچه ها هیچی نریخته بودن

خدایی پنصد تومن کجاتون سیر میکنه دیشب رفتم سبد گالا برگ بگیریم یخچال نصف نشد ۳ گذاشتیم روش باز پر نشد چه برسه پنصد

گفته بودن از فروردین میریزن ولی جالبه ک هنوز ب هیچکی ندادن

سوال های مرتبط