اول با دو انگشت پوستت رو جم کن بی نهایت آروم و ملایم نیدل رو فشار بده چهارانگشت یا ۵سانت با ناف فاصله باشه سعی کن تو حالت نشسته بزنی و خیلی آروم تخلیه ش کن من هرروز اینجوری میزنم هیچ دردی نداره کبودم نشده
هر هفته میزنی یا هر روز؟
روی بازو بزن
اره امپول درد آوریه
ولی ببین خیلی اروم اروم تزریقش کن دردش کمتر میشه
یکم احساس سوزش میکنه ادم ولی قابل تحمله
من بازوم میزنم. شکم میترسم
نه خیلی ولی چند دقیقه سوزش داره جاش
اره عزیزم طبیعیه
من از بازو میزنم بازو دردش شدیدتره
درد میگیره نه اصلا من خودم میزنم تو خونه اصلا درد نمیکنه
من شکمم خیلی درد گرفت کبود شد تو بازو میزنن برام
الان بازوم هم کبوده و خیلی درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.