۱۴ پاسخ

تلاش می‌کنه که بشینه
بابا ماما دده میگه
سینه خیز می‌ره اونم با چه سرعتی
ژست چهاردست و پا گرفتن رو میگیره اما نمیتونه قدمی جلو بره
بهش بگم بیا بغلم دستاشو باز می‌کنه که از زمین بلندش کنم
دندون نداره هنوز

چرا پسر من هیچ کدوم از این کارایی که مامانا میگن نمیکنه 😑 فقط غلت میزنه و با کمک میشینه یه سری کلمه هم میگه که من نمی‌فهمم 😀ترسیدم نسبت به بقیه کمه

میشینه بدون کمک چهار دست وپا میره به مبل تکیه میده بلند میشه کلنه هایی مثل او ما میگه دستش هرچی باشه میده از زمین کوجکترین چیزی باشه برمیداره دستش رو سمتمون دارز میکنه که از دستش بگیریم

دقیقا دختر منم مثل بچه شماست مامان دونه کوچولو ولی بابا ماما نمیگه

چهار دستو پا میره
لبه مبل و میزو میگیره بلند میشه
موش موشی میشه
تقلید میکنه با زبونش صدا تق در میاره

چهاردست و پا و سینه خیز رو ترکیبی میره
میشینه و دستشو میگیره جایی بلند میشه

بلند میشه سرپا چهاردست وپامیره ۲تا دندون پاییناش دراومده و۲تا دندونای بالاش هم نیش زده بدو بدو میاد بغلم از شلوارم میگیره میگه بغلم کن غذا خوردنی میگه بهبه خودم تشتم باشه اب بخورم سری لیوان میگیره سمتش که تشنه اس اب بدم. بابا ماما هم میگه.
و عاشق گوجه سبزوچاقاله اس.😚😚

صبحا میره نون میگیره . سرکار میره خداروشکر

خیلی کارا 🦥

از پنج ماهگی مستقل میشینه و فقط غلت میزنه

میشینن پامیشن میرن سرکار قهوه میخورن😂😂🤪🤪

تازگی بیشتر میشینه عقب می‌ره میخواد جلو بیادش از تخت میگیره می‌ره پایین ماما بابا و تازگی هر کلمه میگم تقریبا تکرار می‌کنه دوتا دندون درآورده صداش میکنم زود برمیگرده همه وسیله هارو اول نگاه می‌کنه چیه بعد برمیداره هرچی من میخورم میخوادش میخواد دست دستی بزنه نمیتونه

چهار دست و پا میره با خوش حرف میزنه تلاش میکنه بشینه و گاهی میشینه کوتاه
وقتی چهار دست و پا میره گاهی کوتاه دو زانو میشینه
مدام اصوات مختلف از خودش در میاره میگه بااا بااااا باااااا در حالی که دهنش رو کامل باز کرده و لباش رو غنچه کرده بغل کسی هم میره که غریبه باشه منو که میبینه خودش رو میکشه سمتم که بیاد بغلم هر چی هم که دستش بیاد میگیره تو دستش و حسابی رصد میکنه و اینور اونور میکوبه

مستقل‌ میشینه غلت میزنه دد میگه دست میزنه

سوال های مرتبط