کدوم رنگش؟؟؟


نوزاد نوزاد

تصویر
۴ پاسخ

من بودم کلا رنگ سفید نمیگرفتم چون درجا لکه میندازه
رنگ تیره هم برا بچه خوب نیس تو این لباسم دوس نداشتم
اون بالایی ها خوشگلن ولی
از بین اونا کرمی یا نارنجی خوشگلتره

من مشکی دوست دارم رفتم اقا بزرگ نداشت طوسی خریدم برای پسرم دکمه های زیرش همش باز میشه

کدوم سایته عزیزم

سایت داره؟

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱۶ ماهگی
مامان کیاراد مامان مامان کیاراد مامان ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی