سلام خانما وقت سزارین دقیق تو هفته چنده

۲ پاسخ

من ب دکترم گفته بودم ۳۹ هفته بمن نامه سزارین بدن دیروز که رفتم چون فشار بالا دارم دگترم گفت ب ۳۹ هفته نمیتونم نگهدارمت ۳۸ هفته باید سزارین بشی

بستگی داره ب دکتر و خود‌مامان عزیزم بعضیا شون ۳۹ هفته سزارین میکنن اکثریت شون ۳۸ هفته و دو سه روز

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی