۵ پاسخ

منم چهار مرحله خون بود یک مرحله ادرار
و شربت خداروشکر زیاد اذیت نشم

من یه بار این ازمایش و قبل بارداری دادم
اصلا سخت نبود
شربتشم بنظرم چون ناشتا بودم خیلی بهم کمک کرد حالم بد نشه
در طول بارداری ام تا الان دوبار قند ۲ مرحله ای دادم ناشتا و بعد صبحانه سه بار ناشتا بعد صبحانه بعد ناهار
ولی واقعا اون قسمت خون دادن سخته من دستام داغون شده بود

تا حس کردز تهوع داری ۲ قلپ آب بخور

خیلی خوشمزست شربتش

وای دقیقااا
منم امروز اومدم دیگه نمیتونم دو مرحله دیگه دارم
دارم از حال میرم🥴

سوال های مرتبط

مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری