منم چهار مرحله خون بود یک مرحله ادرار
و شربت خداروشکر زیاد اذیت نشم
من یه بار این ازمایش و قبل بارداری دادم
اصلا سخت نبود
شربتشم بنظرم چون ناشتا بودم خیلی بهم کمک کرد حالم بد نشه
در طول بارداری ام تا الان دوبار قند ۲ مرحله ای دادم ناشتا و بعد صبحانه سه بار ناشتا بعد صبحانه بعد ناهار
ولی واقعا اون قسمت خون دادن سخته من دستام داغون شده بود
تا حس کردز تهوع داری ۲ قلپ آب بخور
خیلی خوشمزست شربتش
وای دقیقااا
منم امروز اومدم دیگه نمیتونم دو مرحله دیگه دارم
دارم از حال میرم🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.