۶ پاسخ

کلا بهتره بچه ها هم چشم پزشکی هم دندونپزشکی هر سال چکاپ بشن .
من هم پارسال بردم هم امسال .

سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir

سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir

سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir

من بردم بهداشت فرستادمتخصص دخترم همکاری نکرد گفتن ۳ماه دیگه بیارش ک بزرگتربشه

سه سالگی باید حتما بینایی سنجی برن، تنبلی چشم و مشکلات چشم رو الان متوجه بشیم بهتره و قابل پیشگیریه

سوال های مرتبط