کلا بهتره بچه ها هم چشم پزشکی هم دندونپزشکی هر سال چکاپ بشن .
من هم پارسال بردم هم امسال .
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
سلام عزیزم گروه شهرکرد داریم روبیکا پیام بده عضوت کنم ayda_tir
من بردم بهداشت فرستادمتخصص دخترم همکاری نکرد گفتن ۳ماه دیگه بیارش ک بزرگتربشه
سه سالگی باید حتما بینایی سنجی برن، تنبلی چشم و مشکلات چشم رو الان متوجه بشیم بهتره و قابل پیشگیریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.