واکسن چهارماهگی رو ۲روز زودتر بریم میزنن؟؟

۸ پاسخ

دیرتر میتونی بزنه ولی زودتر اصلا نمیشه چون سیستم هم اجازه ثبت نمیده و با واکسن قبلیش هم تداخل تزریقی داره

نه...

نه نمیزنن

نه نمیزنن دیرتر میزنن اما زودتر نمیزنن

دو ماه و دو روزگی زده بودیم ...چهار ماه و دو روزگی زدن

زودتر نه
مگه اینکه دوماهگیش هم دو روز‌زودتر زده باشی وگرنه که نه!

نه نمیزنن ...برا ما ک نزدن

بله میزنن به شرطی ک تب نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۶ ماهگی