دیرتر میتونی بزنه ولی زودتر اصلا نمیشه چون سیستم هم اجازه ثبت نمیده و با واکسن قبلیش هم تداخل تزریقی داره
نه...
نه نمیزنن
نه نمیزنن دیرتر میزنن اما زودتر نمیزنن
دو ماه و دو روزگی زده بودیم ...چهار ماه و دو روزگی زدن
زودتر نه
مگه اینکه دوماهگیش هم دو روززودتر زده باشی وگرنه که نه!
نه نمیزنن ...برا ما ک نزدن
بله میزنن به شرطی ک تب نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.