۶ پاسخ

وقتی دلیلشو بفهمی اونوفت ما بهت میخندیم 😂

براي اينكه توي بخش فرزندپروري نشون بده

رفلکس و شیرخشک و کولیک نمینوشتی تا ببینی سوالت میاد توبخش فرزند پروری و مامانا جواب میدن.
یا بی جواب میمونه

🤣🤣🤣 منم اولاش واسم عجیب بود تااینک رسیدم بهش

رمز بین مامانا و گهواره اس🤪

😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی