۵ پاسخ

انشالله نوبت منم بشه نوه مو بغل کنم ببرم تو پارک تابش بدم

آره منم کیفرمیکنم وقتی میبنیم یاد پدر و مادر خودم میفتم قربونشون برم

خداخفظشون کنه

اره مامان و بابای منم دلسا رو میبرن سه نفری با هم عشق میکنن😍😍

چه بچه های سحر خیزی😄

سوال های مرتبط