۹ پاسخ

خدا نکشدتت با تایپکات ترکیدم

هل باد چیه ؟یکی جواب من بده. شاید ما هم یه روز باد دار شدیم بفهمیم چی بخوربم

وااای خدانکشتت دختر چقدتعریف کردی از گوزات🤣🤣🤣
خب خداروشکر خالی شدی دیگه الان ماچی بگیم😂😂😂

جواب گوزاتا ما باید بدیم 😂😂😂

بامزه ترینی بخدا 😂😂

فقط میتونیم بگیم خدا قوت حماسه افریدی😂

اگه با موشک نمیزنیمون خسته نباشی دوزو 😂🙌
خشابات تموم شد یا هنو داری شلیک میکنی؟!

جواب چیو بدیم خب باد داشتی خالی کردی دیگه خسته نباشی 😂

جواب چیو بدیم؟بادخالی کردی دیگه

سوال های مرتبط