۳ پاسخ

سلام عزیزم بسلامتی
انشالله خدا برات حفظش کنه

مبارکه قدمش، اره خوب میشه نگران نباش عزیزم
چرا سزارین شدی؟

اره اگ دستگاهش خوب بوده باشه

سوال های مرتبط