۱۴ پاسخ

مگ با بیمه نمیشه انجام داد؟

سونو بیوفیزیکال و ان اس تی برا هفته های اخر ک تکون بچه کم میشه فک کنم..
من انجام نمیدم
اگه هفته های اخر تکوناش کم شد میرم بهداشت صدا قلبشو بشنوم
انقد سونو هارو گرون کردن من ۳۱ هفته یه سونو وزن و رشد انجام دادم ۱۲۰۰
درصورتی ک قبل عید ۵۰۰ بود

و منی که هفته ای دوبار این سونو را انجام میدم 🥴

این که خوبه من3/700دادم

من این هفته ویزیت آخرم رو رفتم، سونو رشد و بیوفیزیکال و تست ان اس تی تو مطب گرفت ۸ میلیون پول دادم😭😭😭😭

من شنبه ۲۹) رفتم ۲۷۰۰شد

من امسال انجام دادم ۱ تومن شهر ما واقعان قیمتا بهتره

سلام این سونو برای چی هست چرا باید انجام بدیم؟

اره منم دو هفته پیش انجام دادم ۲۵۵۰ شد

من ۲۷۰۰ دادم

با هزینه ویزیت دکتر شد 3750🙄🙄🙄

چرااین سونو میدین؟

از عید دیگه تعرفع های همه چیزو بردن بالا یع سنو ساده الان خداتومن پولشه

برا من شد2900🫤

سوال های مرتبط