۴ پاسخ

دقیقا 🥲
من دخترم رفلاکس پنهان داشت و نفهمیدم شیر برمیگشته داخل مجرای تنفسی و باعث شد ریه هاش عفونت کنه یه هفته بیمارستان بستری شد و آی سی یو بود دقیقا از ۴۰ روزگی
هنوز که هنوزه درگیرم هر دارویی میدم برای رفلاکسش تغییری نکرده
ریه هاشم هر روز بخور داره قیمت دارو هارو هم که نگم
اصلا پول به درک، بچم جونی براش نمونده چیزی نمیتونه بخوره
لعنت به این رفلاکس وامونده 😭

دیگه نمیدونم سرمو به کدوم ستون بکوبم😑😑😑 خسته شدم از رفلاکس پنهان بخدا

منم هنوزم که هنوزه درگیرم منم اوایل حالم خیلی بد بود ولی الان دیگه عادت کردم یعنی چاره ای نیست هر بار سر نا اروم خوابیدنش وشیر خوردنش‌خون به جیگرم بعد از دنیا اومدن دخترم موهام ده برابر بیشتر سفید شدن

مثل من کم آوردی عزیزم

سوال های مرتبط