آروم باش .... بچه ها هیچگناهی ندارن ...ما باید صبوری کنیم هرچند خیلی خیلی سخته ... میگذره غذای کمکیشو شروع کن ...برات پاکسازی میکنم ای اف تی میزنم ایشالا حل میشه
بعد اینکه غذای کمکی رو براش شروع کنه خیلی کمک میکنه به رفلاکسش
روزای خیلی سختیه واقعا منم این روزا رو گذروندم رفلاکس و اعتصاب شیر یه بار کلی زدم تو سر خودم از نارحتی و دلسوزی برای بچم اما الان خوب شده خدارو شمر فقط حساسیت به پروتبین گاوی داره که خودم رژیم رعایت میکنم عزیز دلم فقط باید صبور باشی و محیط رو براش اروم کنی با صدای سشوار یا اتاق تاریک یا پارچه بکش روش شیر بده یا بخوابونش تو خواب فقط حوصله کن خوب میشه مامان مهربون
دختر منم تابحال نشده بیشتراز۳۰سیسی بخوره
غذا کمکی بهش میدی؟
عزیزم غذا کمکی شروع نکردی؟ به دکترش بگو احتمالا میگه که شروع کنی
شیرش تلخه نمیخوره عزیزم کاش امتحان میکردی ببینی حساسیتش هنوز هست بچه حق داره بیچاره نمیتونه بخوره این شیرارو
عزیزم پسرت پنج ماهشه میتونی کمکی شروع کنی بدیش بهش بد فرنی ارد برنج اینا
همین الان دارم گریه میکنم
دو روزه باز رفلاکسش تشدید شده
هیییچی نمیخوره
شاید ۴،۵ ساعت یبار ۳۰ سی سی میخوره همونم پرتابی بالا میاره.
هیچ دارویی تأثیر نکرد روش
ساشه امپرازول ، نکسیوم، پلامید گات.
خستم بریدم
هرکی میبینه میگه این بچه چرا به این روز افتاده 😔
وای چقدر اذیت شدین😓😓
شاید مزشو دوست نداره چون رژیمی ها تلخن🥲اونم گناه داره خوب میدونم سخته عزیزم
تو خوابم نمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.