دخترا کسی مقاومت شریان رحمی یکطرفه داشته؟خطرناکه؟

تصویر
۵ پاسخ

یعنی چه عزیزم

من که سونو ان‌تی واسم زده بود هردوتا شریانا مقاومتشون بالاس 😄😄 البتع من هنوزم معتقدم دکتره اشتباه کرده !!! یکیش ۱.۸ یکیش ۲ زده🫤🫤 از اون موقع دارم شبی یدونه آسپرین میخورم ماشالا نی‌نی هم رشدش دو هفته جلوتر از خودشه هیچ مشکلی هم نبوده

سونو داپلرت رو الان دیدم مقاومت داری ولی عددش زیاد بالا نیست نگران نباش

بله من دارم , نه خطرناک نیست
فقط حواست به تکوناش باشه و ممکنه وزنش کم باشه
من آنومالی وزنش کم بود از اون موقع آسپرین میخورم ۲۴ هفته سونو رفتم خوب شده بود
شما اگه تازه الان متوجه شدی فکر نکنم آسپرین دیگه جواب بده , از نظر تغذیه حسابی تقویت کن که وزنش عقب نیفته

عزیزم من دارم،بچمم تک شریانیه ،دکتر بهم گفت باید اکوی قلب بدی ببینیم نارسایی قلبب نداشته باشه که خداروسکر نداشت،بعدم گفت از زمان تکون خوردن بچه حواست باید به تکوناش باشه دیگه چیزی نگفت که خطر داره یا نه

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری