بچه سالمه فکر کنم خون رسانی بهش مشکل داره که احتمالا دکتر بهت بگه اصلا بهپشت نخوابی بیشتر به پهلو چپ بخوابی و یسری دارو هم میده فقط زودتر ببر به دکترت سونو رو نشون بده تا دارو شروع کنه
هر چی مقاومت بالاتر باشه خون رسانی کمتره
اگه بالا بشه آسپرین میدن عزیزم
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایتها و سیسمونی فروشیهای خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترینها رو واسه تودلیهامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni
چطور تو انتی و انومالی مشخص نشده
یعنی خونرسانی به جنین کم هست که آسپرین داده به من حالاشماهم نشون دکتر بده ببین چه دارویی میده بهت...
یعنی ممکنه خون رسانی به بچه به خوبی انجام نشه.معمولا آسپرین میدن تا خون رقیق تر بشه و راحتتر به جنین برسه
عزیزم شما بچه خودش یک سمت شکمت سفت نمیکنه
تو سونو انومالی گفت ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.