خانوما من ده روز پیش شریان رحمی ۲/۵بود امروز۱/۸ شده یعنی بهترشده؟

۲ پاسخ

بله عزیزم یعنی خون رسانی بهتر شده 🥰
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

آره

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری