چه شیر خشکی برا دخترم بگیرم برای کمکی؟

۴ پاسخ

نان خوبه

اپتامیل نان من میدم چند روز اول وزن گیری خوبی داشت الان متاسفانه نه

من نان میدادم از اول .وزنگیری خوبی. داشته
تولدش ۲۳۰۰ بود دوماهگی ۵۲۰۰ بود

اپتامیل ۱

سوال های مرتبط