من اول پیاز سرخ میکنم بعد گوشت اضافه میکنم نمک و زرد چوبه میزنم با آب میزارم بپزه وقتی خوب پخت آب داشته باشه گوشتم برنج کته میکنم با آب گوشت که خیلی خوشمزه میشه اگه دلت هم خواست رب اضافه کن
من گوشت رو سرخ میکنم باپیاز بعد میزارم خوب بپزه با نخود بعد برنج رو میشورم سیب زمینی هم نگینی خورد میکنم تفت میدم گوشت نخود اب گوشت رو میریزم برنج روغن هم میریزم میزارم بپزه دم بکشه
گوشت و با یک پیاز درسته و نمک بزار بپزه ک بوش گرفته بشه وقتی ک پخت پیاز و بردار بنداز بیرون برنجتو بشور بریز تو آب گوشت آبش کشیده بشه یکم کره یا روغن هم بریز دم کن
گوشت سرخ میکنم زیاد. میزارم میبپزه
نیم پز ک شد برنجو اضاف میکنم ک با برنج بپزه و دم بیان
چیشو بگیم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.