مادرا میدونید هزینه سونوی آنومالی چقدره ؟

۲۰ پاسخ

سه میلیون

من پرسیدم ۵میلیون

دو سه جا زنگ زدم
بیمه ۱۸۸۰
ازاد ۲۶۰۰

مامانای مهربون. مال من دوقلوه چقد میشه بنظرتون؟؟؟

بمن گفتن 4و خورده ای

چن روز پیش رفتم ۴۲۰۰ دادم

تو تهران ۵۳۰۰. ۵۷۰۰

2700 من چند روز پیش حضوری رفتم پرسیدم

آنومالی کجا رفتین؟

من nt رفتم 7 شد 🥲🥲

۱۶فروردین داپلر با انورمالی ۶٫۵۰۰

سه میلیون هفتصد

۲۳۰۰ من پرسیدم

من دوهفته پیش۲/۴۰۰ با تامین اجتماعی

۱۵فروردین انجام دادم
۳۶۹۰

دیروز ۲۸۰۰ دادم

من ۸ فروردین با بیمه ۲۳۰۰ گرفت

۵و‌خورده ای

من رفتم ۳ برام تموم کرد

جدیدا ک پرسیدم ۲۵۰۰
من خودم قبل عید انجام دادم۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان دونه برف مامان دونه برف هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا و نی نی مامان نورا و نی نی ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوقک🥹 مامان فندوقک🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان کیان ♥️نلین مامان کیان ♥️نلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری