سه میلیون
من پرسیدم ۵میلیون
دو سه جا زنگ زدم
بیمه ۱۸۸۰
ازاد ۲۶۰۰
مامانای مهربون. مال من دوقلوه چقد میشه بنظرتون؟؟؟
بمن گفتن 4و خورده ای
چن روز پیش رفتم ۴۲۰۰ دادم
تو تهران ۵۳۰۰. ۵۷۰۰
2700 من چند روز پیش حضوری رفتم پرسیدم
آنومالی کجا رفتین؟
من nt رفتم 7 شد 🥲🥲
۱۶فروردین داپلر با انورمالی ۶٫۵۰۰
سه میلیون هفتصد
۲۳۰۰ من پرسیدم
من دوهفته پیش۲/۴۰۰ با تامین اجتماعی
۱۵فروردین انجام دادم
۳۶۹۰
دیروز ۲۸۰۰ دادم
من ۸ فروردین با بیمه ۲۳۰۰ گرفت
۵وخورده ای
من رفتم ۳ برام تموم کرد
جدیدا ک پرسیدم ۲۵۰۰
من خودم قبل عید انجام دادم۱۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.