۶ پاسخ

پوشک بچه نواری بزرگ چون روزای اول خونریزی زیاده
برابچه هم سایزیک خوبه

من همیشه پوشک بچه سایز بزرگ استفاده کردم زمان پریودیام توی زایمانمم همینجور

من از اینا میخام بگیرم

تصویر

سزارین باشی همون روز بیمارستان که درازکش هستی زیرت ازهمونا میذارن ولی سایزش خیلی بزرگ بود من نتونستم واسه خودم استفاده کنم روز مرخص رو میگم نواربهداشتی گذاشتم اونا واقعا بزرگه 😅

بری داروخونه بگی بهشون بهت میدن گلم

من از این پوشک بزرگ ها گرفتم

سوال های مرتبط