۱۰ پاسخ

من موقعی که بچه رو آوردن بیرون تنگی نفس و درد قفسه سینه گرفتم برام‌ماسک اکسیژن گذاشتن اون‌حالتم‌ برطزف شد

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

عزیزم من پرسیدم دکتر گفت بیهوش میکنه شما خودت میخوای بیحسی از کمر بشی ؟

من بعد از تزریق حالت تهوع گرفتم و لرز داشتم
قفسه سینمو فشار میدادن که بچه رو بیرون بیارن درد اون به کنار کلا
دوبار هم بالا آوردم که خودشون با پارچه پاک میکنن و کاملا طبیعیه فقط هر علائمی داشتی باید بهشون بگی

برای من ماسک اکسیژن گذاشت ولی بو پلاستیک میداد گفتم برش دار خودم خوب بودم

من حالت تهوع و عرق زبونم خشک شده بود اب میخواسم

من تنگی نفس داشتم خیلی جوری که نفسم بالا نیومد ولی اکسیژن گذاشت خوب شدم

من هیچی نفهمیدم هیچ جام هم درد یا تنگی نفس اینا نگرفتم

بعد تزریقش علایم توی هرکس متفاوته من اول تهوع و لرز گرفتم و بعد تنگی نفس ولی پرستار بالای سرم بود گفت هر علایمی داشتی بگو منم میکفتم سریع دارو تزریق میکرد خوب میشدم یکمم اب بالا اوردم همونطور خوابیده کمکم کرد ظرف گرفت کنارم ،نگران نباش

بعد عمل فقط تکون نخور بعدکه اجازه مایعات دادن مایعات فروان وکافین زیاد بخور نه حالت بد میشهنه تنگی نفس بگیری

سوال های مرتبط