۷۵ سیسی چقدرشیرخشک باید بریزم ؟؟

۵ پاسخ

چرا انقدر زیاد میدی

عزیزم ۹۰ بزن ۳ پیمانه هر چقدر خوزد اونجوری اشتباه کم و زیاد میشه دل درد میگیره

قبلا بهت گفتم فاطمههههه😩😩😩😩
هر ۳۰ سی سی ۱ پیمانه . ۷۰ تا میشه ۲ پیمانه و نصف

هر 30 تا 1پیمانه س
2.5 میشه

30تا یه پیمونه
60تا دو پیمونه

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی