اول از همه ببر دکتر.بچه تب داره بالا هم میاره بعد شما اینجا از مادرها میپرسی چی بدی؟برای تب ایبوپروفن کارسازه ولی اون بچه ویروسی شده حالت تهوع داره در کنار تب..این رو من چند روز پیش گرفته بودم وحشتناک اذیت کننده ست
اگ تبش قط نمیشه ببر دکتر خطرناک
دختر جاریم هم تب و استفراغ داشت برده بود دکتر گفته بود ویروسه
شما هم ببرید دکتر عزیزم
اخییی ببرش دکتر تب خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.