سلام خانما نهار چی دارین ؟؟؟؟



#پوشک
#شیرخشک
#اروغ
#یبوست

۵ پاسخ

غذای دیشب خوراک مرغ موند از الان دارم فکر شام میکنم چ بپزم

شویدپلو باکشمش وتن ماهی جاتون خالی

گشنه پلو😂

با سلام و احترام
دیزی

من هنوز هیچی واقعا نمی‌دونم چی بپزم؟

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی