نهار چی دارین ی غذایی آسون بگین شیرخشک پوشک واکسن رفلاکس

۹ پاسخ

کاچی

ماکارونی بخور

ماست راحترین غذا😂😂

از دیشب برنج دارم تنهام اونو میخورم

دیگه خیلی راحت نیمرو

سیب زمینی آب پز با تخم مرغ آب پز کن بکوب پیاز داغ و نعنا داغ بزن خوشمزه میشه

عدس پلو درست میکنم

سیب زمینی سرخ کن روش تخم مرغ بزن
حالت کوکو میشه خیلی خوشمزس

نمیدونم شوهرم خونه نیست ناهار برده خودم نمیدونم چی بخورم شیر میدم حتما باید یچیزی کوفت کنم😮‍💨😂

سوال های مرتبط