دختر کفشدوزکی
سلام خوبی
سلام عزیزم ما یه گروه داریم تو روبیکا مامانای کرجی اگه دوس داشتی ایدیتو بده قبلا تاپیکاتو میدیدم الان تاپیکتو دیدم گفتم بهت بگم
دخترت قشنگ تر کشیده😁😁😁 مشاالله عالی کشیده😇😇
ماشاالله به دوتاتون😍
دخترت خیلی قشنگ کشیده😄😄😄😄😄😄
چه قشنگ کشیدی من استعداد نقاشیم صفره دخترمم مثل خودمه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.