تحمل کن عزیزم
همه همینیم
من گلاب و عرق نعنا رو با آب و نبات جوشوندم بهش میدم حالشو خوب میکنه، قطره های داروخانه بهش نمیساخت
دارو زیاد تاثیر نداره عزیزم
باید داروی صبرو تحمل خودت داشته باشی تا دورهش تموم شه
شکمش و روغن بزن در جهت عقربه های ساعت روش حرکت دورانی بچرخون آروم میشه
من چندقطره عرق نعنا میدادم اروم میشد
دوره اش تمام بشه خودش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.