۶ پاسخ

تحمل کن عزیزم
همه همینیم

من گلاب و عرق نعنا رو با آب و نبات جوشوندم بهش میدم حالشو خوب میکنه، قطره های داروخانه بهش نمیساخت

دارو زیاد تاثیر نداره عزیزم
باید داروی صبرو تحمل خودت داشته باشی تا دوره‌ش تموم شه

شکمش و روغن بزن در جهت عقربه های ساعت روش حرکت دورانی بچرخون آروم میشه

من چندقطره عرق نعنا میدادم اروم میشد

دوره اش تمام بشه خودش خوب میشه

سوال های مرتبط